
Yeni təhlil
göstərir ki, əsas qanunvericiliyin əhatə dairəsinin genişləndirilməsi nəinki təyyarə
emissiyalarını azaldar, həm də yaşıl keçid üçün milyardlar qazandırar.
Keçən il
Avropada uçuş emissiyaları, bu çirklənmənin müvafiq qiymətlərini tələb edən
yeni bir araşdırmaya görə, demək olar ki, COVID-dən əvvəlki səviyyələrə çatdı.
Nəqliyyat və
Ətraf Mühit (T&E) kampaniya qrupunun hesablamalarına görə, 2024-cü ildə 8,4
milyon uçuş Avropa hava limanlarını tərk edərək 187,6 milyon ton (Mt) CO₂ istehsal edəcək. Bu, 2019-cu ildə uçuşların
sayının 96%-ni və emissiyaların 98%-ni təşkil edir.
Lakin
aviasiya karbon bazarının qaydaları "istisnalarla dolu olduğundan"
T&E iddia edir ki, aviaşirkətlər səbəb olduğu çirklənmənin 70%-ni ödəməli
deyillər.
Tərcümə edəni Səfər Şakiroğlu /Zekainfo.az