
Çin bununla da Aİ-nin Avropada satılan elektrik
avtomobilləri üçün əlavə gömrük rüsumları ilə bağlı planını davam etdirməsinə
cavab verir.
Çinin Avropa İttifaqından idxal olunan brendiyə
antidempinq tədbirləri tətbiq edəcəyini elan etməsi ilə Aİ və Çin arasında
tarif müharibəsi yeni səviyyəyə çatıb. Bu tədbir bu yaxınlarda Çinin
elektromobilləri üçün gömrük rüsumlarının artırılmasına qərar verən Aİ-yə cavab
olaraq qiymətləndirilir.
Bu tədbirlər müvəqqəti olsa da, Rémy Martin və
Hennessy kimi brendi brendlərinə böyük zərbə olacağı gözlənilir. Rémy Martin,
Rémy Cointreau və Hennessy tərəfindən Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH)
şirkətinə məxsusdur.
Paris birjasının açılışında çərşənbə axşamı səhər
saatlarında Rémy Cointreau-nun səhmləri 8,11%, LVMH-nin səhmləri isə 4,07%
ucuzlaşıb.
Çinin Ticarət Nazirliyi, ilkin araşdırmalardan sonra
hökumətin yerli brendi sektorunun "əhəmiyyətli zərər riski altında
olduğunu və dempinq ilə əhəmiyyətli zərər təhlükəsi arasında səbəb-nəticə
əlaqəsi" olduğunu müəyyən etdiyini söylədi.
Yeni vergi o deməkdir ki, Aİ-dən brendi idxal edən Çin
şirkətləri artıq idxalın ümumi dəyərinin 39%-ni təşkil edə biləcək
təhlükəsizlik depozitləri təqdim etməli olacaqlar. Bu tələbin oktyabrın 11-dən
qüvvəyə minməsi gözlənilir.
Hal-hazırda, Rémy Martin üçün təhlükəsizlik depoziti
dərəcəsi 38,1% təşkil edir, Hennessy isə daha yüksək olan 39% dərəcəsini
ödəməli olacaq.
Fransanın bu qərardan ən çox təsirlənəcəyi gözlənilir,
çünki Çin 2023-cü ildə brendinin 99%-ni Fransadan idxal edib. Çinin idxal
etdiyi digər fransız məhsullarına kosmetika və təyyarə daxildir (Airbus).
Bundan əlavə, İtaliyadan Çinin əsas idxalı əczaçılıq
məhsullarıdır, mis İspaniyadan əsas idxaldır. Çindən əsas Almaniya idxalı
sedanlardır (Mercedes, BMW və ya VW), yarımkeçirici istehsal hissələri
Hollandiyadan ən çox idxal olunan məhsuldur.
Çin, elektrik avtomobillərinə tarifləri artırdıqdan
sonra Aİ-yə cavab verdi
Çinin Avropa brendi idxalına qarşı son addımı, Aİ-nin
bloka idxal edilən Çin elektrik avtomobillərinə planlaşdırılan tariflərinin
45%-ə çata biləcəyini açıqlamasının ardıncadır.
Bu addım Brüssel və Pekinin qarşılıqlı məqbul həll
yolu tapmaq üçün çoxsaylı cəhdlərinə baxmayaraq, Aİ və Çin arasında gərginliyi
artırdı.
Çin həmçinin brendidən kənara çıxa biləcəyinə və
Avropa blokundan donuz əti, süd məhsulları və nəqliyyat vasitələrinin idxalı
kimi digər mallara tariflər tətbiq etməyi düşünə biləcəyinə işarə etdi. Əgər
belədirsə, bu, xüsusilə Mercedes-Benz, Audi və BMW kimi alman avtomobil
istehsalçıları üçün pis xəbər ola bilər, çünki onların Çində bir neçə istehsal
sahələri var ki, bu da onların əsas bazarlarından biridir.
AJ Bell-in investisiya direktoru Russ Mould dedi:
"Çin ədalətsiz rəqabət və proteksionizm ittihamlarına əsaslanan
"kirayəyə verilən kredit" ticarət mübahisələrini davam etdirir."
"Avropa İttifaqından idxal edilən brendiyə
antidempinq tədbirləri tətbiq edərək, altı böyük içki şirkətinin səhmlərinin
dəyər itirməsinə səbəb oldu. Remy Cointreau, Pernod Ricard və Diageo, Asiya
ölkəsi ilə Qərb arasında yeni bir gərginlik nöqtəsini təmsil edən xəbərlərdən
təsirləndi. Bu, istehlakçılar üçün bu məhsulların qiymətini qaldıra bilər və
istehlakçılar daha ucuz alternativlər axtararsa, Aİ-dən gələn brendinin
satışının azalmasına səbəb ola bilər.
/Zekainfo.az