Çin fransız konyakına və Avropa brendinə qarşı antidempinq tədbirləri elan edir

Çin fransız konyakına və Avropa brendinə qarşı antidempinq tədbirləri elan edir
İqtisadiyyat 09 Oktyabr 2024 - 12:22



 

Çin bununla da Aİ-nin Avropada satılan elektrik avtomobilləri üçün əlavə gömrük rüsumları ilə bağlı planını davam etdirməsinə cavab verir.

 

Çinin Avropa İttifaqından idxal olunan brendiyə antidempinq tədbirləri tətbiq edəcəyini elan etməsi ilə Aİ və Çin arasında tarif müharibəsi yeni səviyyəyə çatıb. Bu tədbir bu yaxınlarda Çinin elektromobilləri üçün gömrük rüsumlarının artırılmasına qərar verən Aİ-yə cavab olaraq qiymətləndirilir.

 

Bu tədbirlər müvəqqəti olsa da, Rémy Martin və Hennessy kimi brendi brendlərinə böyük zərbə olacağı gözlənilir. Rémy Martin, Rémy Cointreau və Hennessy tərəfindən Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) şirkətinə məxsusdur.

 

Paris birjasının açılışında çərşənbə axşamı səhər saatlarında Rémy Cointreau-nun səhmləri 8,11%, LVMH-nin səhmləri isə 4,07% ucuzlaşıb.

Çinin Ticarət Nazirliyi, ilkin araşdırmalardan sonra hökumətin yerli brendi sektorunun "əhəmiyyətli zərər riski altında olduğunu və dempinq ilə əhəmiyyətli zərər təhlükəsi arasında səbəb-nəticə əlaqəsi" olduğunu müəyyən etdiyini söylədi.

Yeni vergi o deməkdir ki, Aİ-dən brendi idxal edən Çin şirkətləri artıq idxalın ümumi dəyərinin 39%-ni təşkil edə biləcək təhlükəsizlik depozitləri təqdim etməli olacaqlar. Bu tələbin oktyabrın 11-dən qüvvəyə minməsi gözlənilir.

 

Hal-hazırda, Rémy Martin üçün təhlükəsizlik depoziti dərəcəsi 38,1% təşkil edir, Hennessy isə daha yüksək olan 39% dərəcəsini ödəməli olacaq.

Fransanın bu qərardan ən çox təsirlənəcəyi gözlənilir, çünki Çin 2023-cü ildə brendinin 99%-ni Fransadan idxal edib. Çinin idxal etdiyi digər fransız məhsullarına kosmetika və təyyarə daxildir (Airbus).

 

 

Bundan əlavə, İtaliyadan Çinin əsas idxalı əczaçılıq məhsullarıdır, mis İspaniyadan əsas idxaldır. Çindən əsas Almaniya idxalı sedanlardır (Mercedes, BMW və ya VW), yarımkeçirici istehsal hissələri Hollandiyadan ən çox idxal olunan məhsuldur.

 

Çin, elektrik avtomobillərinə tarifləri artırdıqdan sonra Aİ-yə cavab verdi

Çinin Avropa brendi idxalına qarşı son addımı, Aİ-nin bloka idxal edilən Çin elektrik avtomobillərinə planlaşdırılan tariflərinin 45%-ə çata biləcəyini açıqlamasının ardıncadır.

 

Bu addım Brüssel və Pekinin qarşılıqlı məqbul həll yolu tapmaq üçün çoxsaylı cəhdlərinə baxmayaraq, Aİ və Çin arasında gərginliyi artırdı.

 

Çin həmçinin brendidən kənara çıxa biləcəyinə və Avropa blokundan donuz əti, süd məhsulları və nəqliyyat vasitələrinin idxalı kimi digər mallara tariflər tətbiq etməyi düşünə biləcəyinə işarə etdi. Əgər belədirsə, bu, xüsusilə Mercedes-Benz, Audi və BMW kimi alman avtomobil istehsalçıları üçün pis xəbər ola bilər, çünki onların Çində bir neçə istehsal sahələri var ki, bu da onların əsas bazarlarından biridir.

 

 

AJ Bell-in investisiya direktoru Russ Mould dedi: "Çin ədalətsiz rəqabət və proteksionizm ittihamlarına əsaslanan "kirayəyə verilən kredit" ticarət mübahisələrini davam etdirir."

 

"Avropa İttifaqından idxal edilən brendiyə antidempinq tədbirləri tətbiq edərək, altı böyük içki şirkətinin səhmlərinin dəyər itirməsinə səbəb oldu. Remy Cointreau, Pernod Ricard və Diageo, Asiya ölkəsi ilə Qərb arasında yeni bir gərginlik nöqtəsini təmsil edən xəbərlərdən təsirləndi. Bu, istehlakçılar üçün bu məhsulların qiymətini qaldıra bilər və istehlakçılar daha ucuz alternativlər axtararsa, Aİ-dən gələn brendinin satışının azalmasına səbəb ola bilər.

 

/Zekainfo.az

reklamlar

Digər xəbərlər