Yeni
bir araşdırma hava nəqliyyatı sektorunda itirilmiş və ya səhv idarə olunan
baqajın illik rəqəmlərini ortaya qoyur.
Bu, təyyarəyə
minənlərin qorxusudur (və biz qəza qorxusundan danışmırıq). Baqajınızı itirmək,
səhvən başqa ölkədə olmaq və evdən yüzlərlə, hətta minlərlə kilometr uzaqda əşyalarınız
olmadan günlər keçirmək məcburiyyətində qalmaq. Əgər risklər statistik olaraq
aşağıdırsa, bu yay sizinlə baş verə bilər; və bu, xüsusilə müəyyən istiqamətlərdə
doğrudur.
Bu,
hava nəqliyyatı üçün texnoloji həllərin qlobal provayderi olan SITA-nın 2023-cü
ildə itirilmiş baqajla bağlı illik araşdırmasına əsasən belədir. İyunun 13-də
onlayn olaraq dərc edilmiş hesabata görə, artıq yaxşı xəbər var: “Yanlışlıqla
idarə olunan çantaların sayı sənaye 2023-cü ildə 1000 sərnişinə 7,6-dan 6,9-a
yüksəldi”. Beynəlxalq səyahətlərin bərpası və hava limanlarının doyması ilə
birlikdə kadr çatışmazlığı səbəbindən rekordlara çatan 2022-ci ildən aşağı rəqəm.
Əvvəla
qeyd edək ki, hesabat 100% dəqiq şəkil vermir: SITA aviaşirkətlərin paylaşdığı
məlumatları tərtib edib, lakin onların yalnız 58%-i məlumatlarını paylaşır.
Hava limanları üçün bu rəqəm bir qədər yaxşıdır, onların 66%-i baqajın
çatdırılması məlumatlarını paylaşır.
Avropa,
irəliləyir, lakin həmişə daha yaxşısını edə bilər.
Ümumiyyətlə,
daha çox səyahət etsəniz, risk bir o qədər çox olar. SITA beləliklə göstərir
ki, baqajın itirilməsi dərəcəsi beynəlxalq uçuşlarda 12-ə bərabərdir, daxili
reyslərdə isə 1000-ə 2-dir. Ancaq təyinat hava limanınız nə olursa olsun, şəxsi
əşyalarınız üçün narahat olmaq üçün getdikcə daha az şey var. SITA-nın baş
direktoru David Lavorelin izah etdiyi kimi, tendensiya çox yaxşıdır: “2007 və
2021-ci illər arasında səhv idarə etmə nisbəti iki dəfədən çox azalıb”.
Gəlin
görək təhlükə ən az haradadır. İpucu: Avropada deyil. Qitəmizdə vəziyyət aydın
şəkildə yaxşılaşır, itirilmiş və ya zədələnmiş baqaj nisbəti 1000-ə 16,6-dan
2023-cü ildə 10,6-ya yüksəlir. Lakin müqayisədə Şimali Amerika 1000-ə 5,8 baqaj
nisbəti ilə Avropadan (bir az) daha yaxşı işləyir. sərnişinlər.
Xüsusilə
Asiya çox, daha yaxşı işlər görür. Bu rəqəm 2007-ci ildə hər 1000 sərnişinə
3,1, 2023-cü ildə isə 3,0 təşkil edib ki, bu da dünyada ən yaxşı göstəricidir.
Bu əla rəqəmlərin səbəbi nədir? Prosesin daha da rəqəmsallaşdırılması. Maşın tərəfindən
zəncirin başından sonuna qədər daha yaxşı müəyyən edildikdə, çamadan artıq
yanlış konveyer kəmərinə düşmür.
İtirilmiş
baqajın azalması, nəqliyyatın artmasıdı. Bu, eyni dövrdə sərnişin axınının 111%
artmasına baxmayaraq, çox yaxşı səviyyəni saxlamağa imkan verdi. Konkret
olaraq, sərnişinlərin sayı ilk dəfə olaraq 2019-cu ilin səviyyəsini keçərək 5,2
milyard nəfərə çatıb. Bu gün də daim artan bir rəqəm.
Bununla
belə, bu sektorun inkişafı real ekoloji problem yaradır, aviasiya sektoru isə
qlobal istiləşməyə təxminən 5% töhfə verir. Yuxarıdakı qrafikdə göstərildiyi
kimi, digər nəqliyyat vasitələri ilə müqayisədə o, hər kilometrə ən çox CO2
emissiyasını buraxır. Buna görə də İPCC altıncı hesabatında mümkün qədər
uçmaqdan çəkinməyi tövsiyə edir.
Tərcümə edəni İlyas Qədimov
/zekainfo.az